Sunday, September 25, 2011

soalan pling bodo! hahahax

SoaLan Bangang Yg Buat Org Bengang !! Ggrrrrrr !!

1)bile org npk ko baring tutup mate
s: ko tidur ke?
j:tak la,aku training mcm mane nk mati nnt.

2)Imagine ko bwk tv ko yg rosak jmpe technician suro repair,die msti tnye gak:
s: nk repair tv ke?
j:tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2.

3) time ko bgun tido,terus si bodo tnye ko:
s:ko da bangun?
j:ish,aku tgh tdo smbil jln la bodo~

4)kwn ko call phone umah ko:
s:mne ko?
j:sini,kt bus stop!!!

5)diorg nmpk ko kuar dr bilik mandi basah2:
s:ko bru mandi ke?
j:mana ade,aku jatuh dlm lubang jmban td!

6)ko di dlm toilet,pintu berkunci,ade gk org ketuk pintu n tnye:
s: ada orgng x?
j:(*suare kiut) mne ade org!! taik yg bercakap ni!!!bikin panas itu soalan! ==" ~

7)msa ko  dmm n g klinik:

s:ko g klinik wat pew td?
j:g mntak no fon nurse..

8)msa ko chatting dgan kwan:
s:ko chat dgan spa 2?

j:dgan antoo..

so ampa jgan la bwat soklan2 bodo nieyh ek..klu dh thu jwapan nya x pyah bwat2 tnya plak eh..
bye!!

0 comments: